Охоронці у магазинах та супермаркетах не мають права змушувати покупців оплачувати зіпсовані товари.

Зазвичай вони працюють на сторонні компанії, а не на магазин, тому їх дії не можуть вважатися офіційною позицією закладу. Більше того, такі вимоги з боку охорони є порушенням законодавства та можуть стати приводом для виклику поліції.

Супермаркет, фото: hyser.com.ua
Супермаркет, фото: hyser.com.ua

Експерти в галузі захисту прав споживачів наголошують:

  1. Розмови про товари — лише зі співробітниками магазину. Покупці мають вирішувати питання, пов'язані з товарами, виключно із продавцями чи іншими представниками закладу.
  2. Відповідальність за товар із пошкодженою упаковкою несе магазин. Якщо товар із дефектами опинився на полиці, це вина закладу, а чи не покупця.

"Охоронці не мають права вимагати від покупців оплачувати зіпсовані товари, оскільки вони часто не є співробітниками магазину. Якщо таке відбувається, це є грубим порушенням Закону України "Про захист прав споживачів". У таких випадках варто звернутися до правоохоронних органів", - зазначають експерти. .

охранник
охранник

Як захистити свої права?

Якщо охоронець вимагає оплатити пошкоджений товар, необхідно:

  • Доводити свою невинність. Переконливо просіть показати записи з камер відеоспостереження, щоби підтвердити, що товар був пошкоджений не вами.
  • Звертатися до поліції. Якщо докази невинності ігнорують, викликайте правоохоронців.

Супермаркет, каси, фото: hyser.com.ua
Супермаркет, каси, фото: hyser.com.ua